sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Ponies & other babies

Tällaiset vekarat olen tämän kuun budjetilla ostanut. Monchhichi ja Halinalle huutiksesta ja Kewpie kotikaupungin kirpparilta egellä^_^ Kewpie-kokoelma on jo ihan hyvänkokoinen, kuin myös Monchhichi-kokoelma:D

Furbeista olen tykännyt aina ja sain ystävältä vauvafurbyn vuosi (?) sitten tai jotain... Nyt löytyi huuto.netistä toinen, "aikuis"furby. Se ei ole aivan ehjä ja turkkikin on vähän kulahtaneempi kuin vauvafurbyllani mutta koristeeksihan se tuli (ja valokuvamalliksi), siihen riittävän hyväkuntoinen! Uuden nimi on ilmeisesti Frog; vauvafurby olikin hankalampi tunnistaa mutta ilmeisesti se on Purple Tip.
 Törmäsinkin netissä ilouutiseen: Furbyt ovat tulossa taas :D Jenkeissä ne ilmestyivät viime kuussa, Euroopan maista toistaiseksi tietysti vain UK:ssa... Jospa ne tulevat Suomeenkin! Uskoisin näin. Pidän uusien Furbien väreistä ja ne ovat monipuolisempia (= robottimaisempia); silmät puolestaan ovat vähän creepyt, loistavat led-valot... Anyways, aion kyllä hankkia sellaisen jos ja KUN ne Suomen markkinoille rantautuvat :)
Ehdin tehdä tässä vähän aikaa sitten heräteostoksenkin... Olen oikeasti kamala tuhlaaja, tili menee hetkessä melkein! Hui... :D Heräteostokset ovat hauskimpia yleensä, kun ostoksen päättää lennossa. Olin kyllä harkinnut aiemmin tämän ostamista mutta päättänyt että EN osta sitä. Sitten kas kummaa, kohtalokas oli eräs Prisma-reissu...
Juuh. Pikkulapsille suunnattuhan se tämä ponivauva on, mutta halusin sen kokoelmaan. Nyt alkaa olla kaikenmallisina tätä MLP G4-ponisarjaa. Fashion Ponies ovat edelleen suosikkini.
Twilight Sparkle <3
 Fluttershylla on aivan SUPERsuloiset simmut <333

torstai 4. lokakuuta 2012

Midori & a yellow Care Bear

Aurinkoisia päiviä on siunaantunut ja olen voinut kuvata vähän Midoria^^ On se vaan kaunis ja kuvauksellinen. En ole mitään kovin villiä vielä keksinyt mutta otetaan nyt ensin basic kuvia neidistä. Menen viikonlopuksi vanhemmille ja en halua jättää Midoria kotiin vaan otan sen mukaan :D Se on niin uusi vasta... Heh.. Saanen oudoksuvia huomautuksia taas vanhemmilta.
 
Midorissa on parasta värimaailma. Pidän yleensä voimakkaista väreistä mutta tässä nukessa hempeät sävyt ovat eduksi. Laineilevat hiukset ovat ihanat, keijumaiset, ja silmät kivan blingbling :)
Huusin huuto.netistä keltaisen Halinallen edullisesti. Retrolelujen kokoelma alkaa olla täydellinen :) 



maanantai 1. lokakuuta 2012

Adorable Dal Dalcomi has arrived^__^

Sain tänään postia odotetusti :) Mollamaniassa on nopea toimitus.
Kas siinä ostokseni! Dal Dalcomi oli juuri niin ihana söpöliini kuin odotin, paketissa jo näytti tosi hienolta. Obitsuun olen lievästi pettynyt, mutta siitäkin saa vaatetuksella ihan kivan ja kunhan isä pääsee vaihtamaan oikean nupin päälle; en olemattomilla näppivoimillani saa itse sitä tehtyä :D
There it is...! Midori! Yksityiskohtia täynnä, pitsiä ja kimallusta, neiti Söpö. Hiukset ovat hieman liian karheat mielestäni, muuten sanoisinko täydellinen. Hattu muuten on tosi vaikea laittaa takaisin jos sen ottaa pois! Pidän nyt alussa sitä ihan noin...
 Minkä ikäinen Dal on? 10? Pikkulapsen näköinen.
 Hämärä päivä kuvata... Tässäkään kello ei ole kolmeakaan.
"Moiii!"
Huomenna Midori pääsee jo kanssani reissuun :D Eräs ihminen haluaa nähdä sen... Mihinkähän laukkuun minä sen sijoitan, sen verran iso?

perjantai 28. syyskuuta 2012

Päläpälä

Nyt on enää muutama päivä siihen kun nukkeperheeni saa uudeksi jäsenekseen Dal Dalcomin, Midorin! Sitä päivää on odotettu!!! :) Jospa se saisi taas innostumaan mut ottamaan kuvia nukeista; on niin hieno ruskakin tuolla ulkona...
Tuo violettitukkainen on noitanukke Create-A-Monster pakkauksesta, ei silmään osunut että olisin aiemmin maininnut siitä... Kesällä tosiaan hommasin monta monta Monsteria ja tuo Create-A-Monster-setti tuli hommattua joskus elokuun alussa. Tällä noidalla on kyllä kauniit kasvot; peruukki oli ihan epätasainen ja sitä piti vähän muokkailla (enkä siltikään saanut sitä aivan tasaiseksi) mutta muuten perrrfect. Nimesin noitanuken Arabellaksi kun ei valmista nimeäkään sillä ollut...
Ilme on aika jäätävä :D Kuvauksellinen kuten monsterit melkein kaikki!
 Fall fashion
Ajattelin tehdä "character"-profiilit nukeilleni tänne blogiin tässä joskus, jonkunlaiset on olemassa. Ja yhteiskuvaa nukkepossesta pitää räpsiä, kunhan Midori ja obitsu-keho saapuvat ts. ensi viikolla. Saas nähdä miten maltan olla VÄHINTÄÄN tammikuuhun asti ostamatta yhtään uutta nukkea. Tai no... Jos ne Novi Starsit tulevat joulumarkkinoille tai Venus McFlytrap, saatan ostaa yhden pari edullista nukkea, mutta ei mtn monen kympin sijoituksia! :P Keskityssä jo olemassa oleviin. (Heh ne, joita en omista, eivät ole edes olemassa...)

maanantai 17. syyskuuta 2012

Happyhappyhappy girl

It's official! Reilun parin viikon päästä olen Dal Dalcomin onnellinen omistaja^_^ En kestä!!! :D
Kun näin sen, se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Söpöin nukke ikinä! Pähkäilin pitkään nimeä ja päädyin Midoriin. Midori on lemppari-lolitamallini nimi ja muutenkin söpö japanilainen nimi, nukelle täydellisen sopiva.
Tuo Byulkin on aika hauska :) 

Mutta saa kyllä tämän vuoden puolelle riittää nukkehankinnat! Muutaman kuukauden "luova" tauko. Keskityn omistamiini ja onhan mulla nyt muitakin harrastuksia, hehe.. En halua vararikkoon!

Light of Autumn

Moikka taas, itsekseni tänne taas tulen kuvia postaamaan kun ne näyttää niiiin kivalta blogissa *sarkastisesti*

Otin nyt hailakassa auringonvalossa kuvia parissa asussa Miwakosta... She looks NICE :)
 En tiedä pidänkö vai enkö Snapbucket-muokkauksesta tässä^
 BW toimii kohtalaisesti, paremmin Blytheillä.
 Siinä sitä syksyn hailakkaa valoa.
Girly outfit
Haluaisin tälle obitsu-vartalon että voisi ottaa monipuolisempia kuvia!

sunnuntai 16. syyskuuta 2012

pt 3: Licca

Tajusin että en ole postaillut juuri kuvia Licca-nukestani tänne. Kun sain sen, minulla oli hankala vaihe elämässäni ja blogi jäi tauolle. Kesällä käytin aikani lähinnä MH-nukkejen kuvailuun ja keräilyyn... Nyt sopivasti syksyn tullen kun luonnonvaloa ei enää ole juurikaan innostuin taas Licca-nukeista (yep, sykleissä tämä menee). Tässä joitakin kuvia Licca-nukestani eli Miwakosta:
 Lempparipää tytskälle on tämä otsatukkainen; pitkät suorat hiukset sopivat kasvoille mielestäni parhaiten.
 Tässä Jecci Five-nuken mekko päällä^
 Syksyistä ilmettä:
Haluaisin kropat lopuille Licca-päilleni... :P Onhan yhdellä Moxie-vartalo mutta se on vähän epäsuhta.