sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Robecca Steam

Mä olen äidin lellipentu, se osti mulle tämän:
 ... tai oikeastaan lainasi rahaa siihen...
Olen ihastunut tähän Robecca Steamiin. Jotenkin yhä yksityiskohtaisempia ja omaperäisempiä nämä Monsterit mitä enemmän niitä ilmestyy! Mietin tosi pitkään ostaako Venus McFlytrapin vai tämän... (Hankin kyllä senkin aikanaan.) Pidän siitä kun Robeccan hiukset ovat yönväriset. Sähkönsininen on sinisävyistä suosikkini aina ollut. Huonoa tässä on valoa huonosti taittava tummempi "ihon" väri. Venus McFlytrap ei tarvitse täyttä auringonvaloa jotta sitä voi hyvin kuvata. Mutta on Robecca kyllä todella kaunis muuten. Pidän enemmän sen hiusmallista kuin Venuksen (joka on "poikamaisempi" ja kun mä olen aika tyttömäinen tyttö, joten... :D ) Eli molemmissa oli paljon hyvää ja joku pieni miinus toiseen verrattuna.
 Eikö ole söpö? Skylanders-lohikäärme Whirlwind.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti